Tjejvättern

12 Jun

Första cykelhelgen i Motala har nått sitt slut och jag tror att alla inblandade är förträffligt nöjda! Jag cyklade tillsammans med Ulrika tjejvättern (10mil) och vårt mål var under 5 timmar och vi kom i mål på 4:12, så vi är mycket nöjda. Även min syster startade och hon kom i mål på 5:31, vilket hon ska vara nöjd över eftersom hon cyklade damcykel, starkt jobbat!

I söndags fortsatte cykelhelgen med att Janne startade halvvättern (15mil) och hans önskade mål var såklart under 5 timmar, men han tvivlade. Resultatet blev att han kom in på sluttiden 4:46 och han är mer än nöjd!

Nu har vi haft ett par dagars vila och vi laddar nu om inför vätternrundan (30mil). Det blir ett pass på 5 mil ikväll och sen kör jag en trampa igång benen runda på torsdag förmiddag innan jobbet. Vi startar 3:00 natten till lördagen och håller antagligen på i bra många timmar framåt…

Men jag är taggad, det är äntligen dags!

Kommentera

