Nu händer det grejer

8 Dec

Sista momenten på skolan är färdiga för i år, vi är ute på 12 dagars VFU. Jag har min placering ute i Ödeshög, precis som det låter så ligger det ute i ödemarkerna 😛 Bussen från mig går 6.10 och är sedan framme 8.15 och vid hemgång går bussen 16.40 och är då hemma 18.51. Långa dagar blir det, vilket märks då jag rasar i säng vid 21. I morgon är jag ledig, ska till vårdcentralen med mitt sår och träffa en dsk, jag hoppas verkligen de kan göra något åt klådan! Har även planerat in lite kläd- och presentshopping, det är liksom någon som fyller år på lördag ❤

20111208-180813.jpg

Kommentera

