Fyndigt

29 Okt

Vi är uppe i Dalarna, närmare bestämt Säter och hälsar på J:s föräldrar. Min förkylning håller i sig och nu kan jag addera hosta till mina symptom. Dagens planer var antik- och samlarmässa i Avesta, där fanns det så mkt jag ville köpa men fick hålla i pengarna lite. Kom trots det hem med en hel del, en gammal kamera, ljusstakar, en liten och en stor plåt burk, några böcker. Köpte även ett par lovikavantar (nya) som var fodrade på insidan. Tittade också på en backelittelefon, tur nog var Per med mig som sa att han hade en hemma jag kunde få. Så jag är mycket nöjd med dagens fynd!

20111029-195810.jpg

Kommentera

