Fann ett paket

4 Okt

Då jag kom  hem från skolan fann jag ett stort och blått paket på mitt skrivbord, vem blir liksom inte glad av att finna ett paket?! I paketet gömde sig denna lila fina väska som jag spanat på ett tag 😀

Ett svar to “Fann ett paket”

  1. Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen. 5 oktober, 2011 den 09:53 #

    Gud vilken snygg väska!! Vem va den snälla som gav dig den??

    Haha, tack så mycket för din åsikt! 😀 Majoriteten sa faktiskt mörkt konstigt nog?! De sägs att man alltid passar bäst i sin naturliga. Men jag trivs faktiskt verkligen 🙂 Tack igen!

    Kramar från oss.

Kommentera

