Vart tog tiden vägen?

28 Jul

Har en alldeles för stark känsla av att sommaren är över, jag sitter med fysiologiböckerna och läser så att ögonen blör. Väderprognosen för helgen är regn hela helgen och hela nästa vecka jobbar jag alla dagar förutom 1, varav 5 dagar går jag till nio… Delade turer och långpass hela veckan är bara pricken över i:et, för jag vet inte var ifrån jag ska få tiden att räcka till för att tentaplugga. Jag ska strax cykla till jobbet för ett långpass fram till nio ikväll, men i morgon går jag endast till 14, skönt! Jag har planerat att baka pizza och läsa klart om hormoner osv i morgon efter jobbet. Det som är mest surt är att Janne är hemma hela den kommande veckan men sen reser han bort och jag hinner inte umgås med honom! Så fort han är hemma måste jag gräva ner mig i böckerna eller så är jag på jobbet…

Kommentera

