Jobbhelg

24 Jul

I helgen kör jag min jobb helg, som kommer varannan helg. Just nu har jag precis gått av dagens första pass och tillbringar min 3 timmar långa rast med att plugga fysiologi. Igår kväll kom storebror med sambo förbi och åt middag tillsammans med mig och Dottie. Vi lagade färsbiffar, gjorda på rådjursfärs, till detta serverades ungsstekt potaits, sallad och kesoröra. Alltsammans smakade ljuvligt gott och jag ser fram emot morgondagens lunchlåda. Efter att bror åkt fortsatte jag och Dottie kvällen med att se Gilmore girls, kvällen fick tyvärr avslutas tidigt eftersom klockan skulle ringa 05.45 i morse.

På måndag kommer Janne äntligen hem och dessutom kameran så då lovar jag er lite bättre bildkvalitet!

Kommentera

