Skogsmulle

22 Jul

Eftersom Janne rest bort med kameran så har jag under den senaste veckan publicerat gamla bilder, men nu börjar det sina i förrådet. Visserligen finns med mängder med bilder kvar, men inga på nya händelser. Därför har Johan lånat mig bilder och just därför är han värd lite extra uppmärksamhet.

Jag är uppväxt som scout och har tillbringat mycket tid i skogen, sen jag började gymnasiet har det blivit allt mindre utav det. Det är inte bara via scouterna jag tillbringat mycket tid i skogen utan det har blivit en del tid där på hästryggen. Men sen jag flyttade till Linköping har har det även blivit mindre utav det. Jag saknar både scouterna och hästarna, likaså skogen. Saknaden på  detta får en av Johans bilder symbolisera.

Kommentera

