”Begagnade bilder”

21 Jul

Just nu blir inläggen lite tråkiga, inga nya bilder blir tagna heller eftersom Janne rymt iväg till Grönland tillsammans med sin kamera. Dagar som dessa längtar jag massor till jag kan köpa mig en egen systemkamera. Vore grymt om jag kan köpa kameran innan vi reser till Göteborg! I morgon har jag en ledig dag, då ska det lånas böcker och börjas plugga inför en omtenta jag har i augusti och om vädret tillåter ska jag försöka simma ett par kilometrar också.

Finaste Janne med Peterskyrkan skymtande i bakgrunden.

Kommentera

