Vad jag njuter

28 Jun

Jag bara njuter av sommaren här i Linköping! Som många vet har jag på sommrarna bott i Nyköping och jobbat men i år blev jag kvar i Linköping. Älskar att ha så mycket tid tillsammans med Janne! Som idag var vi och simmade innan han skulle till jobbet sen passade jag på att äta lunch med Merja och hann med lite slapp hemma innan jag skulle till jobbet. Dessutom kommer jag hem till färdig fixat kvällsmys av Janne. Jag bara njuter!

Ett svar to “Vad jag njuter”

  1. Patricia & Wilja! 11 juli, 2011 den 10:49 #

    Åh, stort tack! ❤ Hihi, ja äntligen! De va på TIDEN att håret börja komma igång.
    Hur är de med dig då? Va mysiga bilder du har tagit! Kramar.

Kommentera

