Inte helt hopplöst…

9 Maj

Det känns inte helt hopplöst just nu, jag kör på och gör mitt yttersta och det får bära eller brista! Brister det, gör jag om och gör bättre! Dagen har varit lång, har varit i skolan sedan 8 och mellan 16 och 21 har jag varit på fadderutbildning. Avslutade kvällen med att komplettera min rapport rörande energi- och näringsvärdesberäkning, var endast referenser som behövde ordnas, till min stora glädje 🙂 Fick även mejl om att fotogrejerna är på väg till min brevlåda, så de dimpar nog ner där under morgondagen. Tentaplugg och lite provfotografering står på min lista i morgon, förhoppningsvis hinner jag lägga upp någon bild här under morgondagen, annars kommer det senare i veckan.

Dagen har tillbringats med denna underbara människa!
Kommentera

