Motivation och ambition

8 Maj

Aldrig tidigare har min motivation varit såhär stark, jag är motiverad till 1000! Nu ska det ske saker och jag har höga ambitioner för mig framtid. Längtar till sommaren då jag kan satsa på det till 100% 🙂

Det kommer verkligen bli en fantastisk sommar, det är liksom redan bestämt! Jobba i Linköping och faktiskt kunna njuta av ledigheten efter jobbet tillsammans med Janne och inte behöva planera in helger då vi kan ses. Dessutom kommer två av mina fantastiska tjejer också vara i Linköping i sommar, hur bra blir inte det liksom? Typ sena vinkvällar på Ulrikas balkong med mycket tjejsnack 😛

För att inte glömma all cykling! Sommaren startar med halvvättern (för min del) vidare med ”hel” Vättern (för Janne) och många varv runt Roxen osv för att avsluta sommarens cykling med Vasatrampet uppe i Mora i slutet av Augusti. Grymt!

Alltså en av sommarens ambitioner är att cykla mycket, för att helhjärtat satsa på bättre kondition och viktras! Den andra ambitionen är att verkligen lära mig kamerans grundinställningar i sommar och inte behöva fråga grabbarna om allting hela tiden. Sommaren kommer dokumenteras flitigt för att sammanställas i vad som är min tredje ambition, bloggen. Jag har utlovat att stora saker kommer hända med bloggen och det kommer det! En flytt väntas av bloggen och mycket mer 😉 Kommer spendera otaliga timmar framför datorn för att förhoppningsvis någon gång under sommaren avslöja allting för er!

Men för att få tid med alla mina ambitioner i sommar gäller det att jag klarar tentorna så tillbaka till plugget!

Ett svar to “Motivation och ambition”

  1. Malin 9 maj, 2011 den 02:36 #

    åh, din positiva motivation smittar av sig! tack för det 🙂

Kommentera

