1/5-2011

1 Maj

Nu är våren här med största sannolikhet, vädret är varmare, dagarna är finare, världen är vackrare liksom. Maj innebär också som student då man låser in sig och läser tills ögonen blöder för att tentor och allt sådant närmar sig. Tentorna närmar sig verkligen med stormsteg, förstår inte vart terminen tagit vägen och snart är det sommar.

Tentaperioder känns mycket tungt och från min del brukar det förekomma en del klagomål, men va sjutton jag gör äntligen det jag vill. Vad jag har kämpat att ta mig dit jag är idag, längre kommer jag komma också. Jag fortsätter kämpa för att hamna där jag verkligen vill vara och jag är så underbart lycklig över att ha alla underbara människor i min närhet med mig på vägen! Ni är guld värda ska ni veta!!

Sommaren för mig kommer i år innebära att jag äntligen får vara kvar i linkeboda, ljuvligt! Nära min underbara pojkvän, nära kompisar, och jag kommer förhoppningsvis kunna njuta av min ledighet mellan arbetspassen på ett annat sätt när man är på hemmaplan 🙂 När sommaren nu kommer, så kommer jag göra slag i saken och förverkliga mina planer för bloggen som jag tidigare skrivit om. Mer om detta kommer ni märka när allt är klart.

Bild av: J.West

Kommentera

