Då planeringen spricker…

29 Apr

Janne har tagit flygbussen till skavsta för att fira valborg med klättring i Tyskland. Mina planer var att gå upp tidigt och plugga några timmar innan jag skulle till banken och på vägen tillbaka till skolan köpa med mig sushi till mig och katrina för att fira att det är fredag. Hur som hellst klev jag precis upp och ska göra mig klar för att gå till banken… Det blir sena timmars plugg i skolan ikväll istället.

Bjuder på en lagom ful bild från färdighetsträningen i onsdags (snodd från Annika).

Kommentera

