Mycket längtan är det just nu!

15 Mar

Nu sitter jag och längtar till påsken, 5 hela dagar utan lektioner så jag tänkte dra hem till föräldrarna! Denna gång tänker jag ta den där planerade fotopromenaden i Gnesta som jag planerade vid nyår, men dessvärre inte kunde genomföra. Tänkte ta med kameran ut till stallet och fota alla underbara hästar, också en sak jag längtar otroligt mycket efter. Hästdoften, alla lurviga islandshästar till och med leran saknar jag 😛

Vi pratar även om att ta med cyklarna till Gnesta så vi ska väl avverka ett antal mil också, mitt mål är minst 10!

Kommentera

