När saker inte går som man tänkt sig…

22 Feb

Min vecka började inte riktigt som jag hade tänkt mig och tisdagen var ännu värre, känns inte som det finns något som kan rädda upp den här veckan. Har nog aldrig haft en såhär dålig start på en vecka fört, blir lite chockartat för mig. Går och lägger mig och hoppas att saker blir bättre i morgon.

Ett svar to “När saker inte går som man tänkt sig…”

  1. Julia 22 februari, 2011 den 11:58 #

    Usch vad jobbigt. :/ Jag hoppas verkligen att det löser sig vad det än må vara. Stora kramar till dig

Kommentera

