Alla ♥-dag

14 Feb

Både hatad och älskad av många! Jag gillar den här dagen, trots att den idag har blivit till en konsumtionsdag. För några år sen praktiserade jag i en blomsteraffär två dagar i veckan, och en av dagarna var alla hjärtans dag, det var helt sjukt hur mycket blommor som såldes. Vi började ta in rosor en vecka i förväg som vi snittade osv… Det var verkligen helt sjuka mängder!

Vad tycker ni om alla hjärtans dag? Hatar eller älskar du den?

2 svar to “Alla ♥-dag”

  1. Ulrika 14 februari, 2011 den 11:45 #

    Jag är inte förtjust i den här dagen! Visserligen brukar jag alltid spela i fel lag när denna dag infaller 😛 Jag tycker att uppmuntran etc blir påtvingat på något sätt, att man måste köpa något/göra något till sin partner bara för att det är just alla hjärtans dag.
    Jag skulle föredra en blomma etc en helt random dag istället 🙂

  2. Janne 16 februari, 2011 den 03:27 #

    Jag älskar den just för att man ”ska” göra något speciellt. Sen hindrar det ju inte att man gör något andra dagar också 🙂

Kommentera

