Snölandskap

11 Feb

Vi kunde inte förvänta oss annat, det var bara en tidsfråga och nu är den tillbaka. Jag pratar alltså om snön, vi har numera ett fint vinterlandskap igen. Dessvärre är har jag svårt att gilla läget, började se fram emot våren nu när nästintill all snö var borta. Kvällen bjuder på god mat och slapp, är fortfarande krasslig och känner mig väldigt matt så det passar mig utmärkt.

Jag hoppade även eftermiddagens föreläsning i Norrköping, när det var dags att ta bussen tok snöade det och det kändes säkrare att inte åka med bussen. Tur var det bara repetitionsföreläsningar om det vi borde lärt oss på gymnasiet så inget missat egentligen. Istället har jag legat i soffan och tittat på Gilmore Girls med Dorothea, fredags mys var det 🙂

Trevlig fredag mina vänner!

Kommentera

