Nystart

23 Jan

Det är nog dags för en nystart, komma igång med träningen få ordning på maten och framför allt börja studera igen. Jisses vad nervös jag är inför morgondagen! Klockan tio är det upprop och vi ska tryckas fulla med viktig information. Klockan 14 ska jag på reservupprop och jag hoppas ni håller tummarna för att jag kommer in i Linköping, annars blir det en hel del pendlande fram och tillbaka till Norrköping.

Vilken vår det kommer bli, utmanande studier, hårdträning inför halvvättern, vin- och myskvällar med Ulrika och Dorothea m.m..

Gårdagen bjöd på inflyttningsfest hos Ulrika i hennes tok mysiga och tjejiga lägenhet, vad jag är avis! Vi hade bakat tårta och mockarutor som var riktigt poppis. Innan övriga gäster kom bjöd Ulrika mig och J på lax och pasta, godaste laxen jag har ätit! Kvällen var mycket trevlig och det var så kul att träffa gänget igen.

Idag har jag bara slappt och ordnat lite inför i morgon och när J kommer hem ska vi tillaga middag och fortsätta se på Robin Hood och sen Solsidan.

 

 

 

Kommentera

