Ordna upp min vardag

21 Jan

Flera veckor på vift och fortsatt ledighet har satt sina spår i allt som heter rutiner m.m. Har dessutom hela veckan mer eller mindre tillbringat dagarna hos min vän Ulrika, men nu är hennes lägenhet så fin! Idag tänkte jag bara ta det lugnt, färga håret, ordna lite med budget och allt möjligt, helt enkelt bara försöka styra upp min vardag. Lite klurigt är det eftersom jag inte har någon aning hur den kommer te sig när jag ska börja plugga ”på riktigt” igen, men vad jag ser fram emot det. Lära känna nya människor, skaffa mig rutiner och något att verkligen kämpa för nu.

Men nu när allting börjar närma sig en vardag hemma igen så inser jag hur mycket jag saknar Pepsi, min före detta daghund, som jag tyvärr har fått säga ifrån mig då det ser ut som jag ska börja pendla till Norrköping varje dag framöver.

Jag ber om ursäkt att det har blivit så otroligt dåliga uppdateringar här och framför allt tråkiga uppdateringar, men det ska det också bli ändring på!

Pepsi och Rocco

Kommentera

