Sent

17 Jan

Klockan blev ganska mycket innan jag gick till sängs inatt och det märktes i morse när älsklingen började bråka med mig i sängen! Tror han gav sig sjutton på att jag skulle vakna bara för att han inte fick ligga kvar i sängen 😛

I skrivande stund är Ulrika påväg hit ner till Linköping och denna gång inte bara för ett besök över dagen/helgen utan för att hon numera bor här nere! Helt fantastiskt att ha sin bästa kompis bara någon km bort och inte mil bort. Hon kommer och plockar upp mig om en timme ungefär och då ska vi styra upp hennes lägenhet. Eftersom min kära vän Ulrika inte är den mest händiga person jag känner 😉 och inte har så mycket verktyg har jag plockat ihop en en hög med typ allt jag kan komma på som kan behövas idag. Plugg, skruv, borrar, skruvdragar, häftpistol, tång, skruvmejsel, vattpass osv, listan är långt! Tror även det kommer bli ett besök på IKEA idag 🙂

Älskade vän ❤

Kommentera

