Bara katterna och jag

1 Jan

Lyckades så fint dra på mig en förkylning lagom till nyår och somnade därför före alla andra och vaknar kors i taket före alla andra förutom katterna. Har suttit en stund vid köksbordet och gosat med Nisse och druckit en kopp riktigt varmt te eftersom jag knappt kan svälja just nu. Det är ytterst ovanligt att jag eller för den sakens skull någon vaknar före pappa men idag lyckades jag alltså. Han gick upp en sväng men han gick och la sig lika fort igen.

Hoppas ni har haft en trevlig nyårsafton och att ni fick en bra start på det nya året 🙂

Kommentera

