Maskeradminnen

22 Dec

Hittade en bild från min födelsedagsfest i november på Johan och Janne, bägge kiknar av skratt i åsynen av mig! Vi hade köpt pappersmuggar från Lagerhouse med näsmotiv och herrnäsorna var ju extra roliga. Denna bild gör mig på så otroligt gott humör!

Alla kan nog gissa vad Janne är utklädd till men kan någon gissa vad Johan är utklädd till? Den som klarar det är värd en stor eloge!

2 svar to “Maskeradminnen”

  1. Jenny 22 december, 2010 den 11:40 #

    haha jag gissade rätt nu vill jag ha min eloge 🙂

    • emligheter 22 december, 2010 den 11:41 #

      Ja du tog det snabbare än oss 😛 Får se om någon annan kan gissa rätt också 😛

Kommentera

