Händelseförlopp

20 Dec

Har ni någon gång tänkt om jag aldrig hade träffat den personen hade dom aldrig blivit ihop och jag hade inte träffat den personen eller något liknande? Det har jag gjort många gånger!

Det finns en del händelseförlopp som jag värdesätter mer än andra ibland:

  • Den dagen jag började chatta med Johan
  • Den dagen jag träffade Johan
  • Den dagen jag kom in på universitetet
  • Den dagen jag flyttade till Linköping
  • Den dagen jag började prata med en väldigt speciell person

Hade jag inte varit sjuk, suttit hemma och varit väldigt uttråkad så hade jag missat Johan, den konstiga typen som hjälpte mig med religionläxan via en chatt 😛 Hade jag inte gjort ett sista minuten beslut att åka ner till Linköping för att gå på Linköpings folkmusikfestival och bo över hos Johan hade jag antagligen inte tittat på utbildning i Linköping. Hade jag inte blivit antagen till universitetet hade jag inte flyttat till Linköping hade jag inte börjat skriva till den där ”redigt söta” killen som bodde i Linköping.

Varje litet händelseförlopp har sin del i det stora hela, i detta fall är det stora hela att jag träffade J! Idag har vi varit ihop i 3 år ♥ Den 20:e december är vår dag.

Älskar dig ♥

6 svar to “Händelseförlopp”

  1. Ulrika 20 december, 2010 den 06:11 #

    Visst är det märkligt hur livet ter sig ibland?! Du glömde ett annat viktigt händelseförlopp. Eller jag anser det iaf 😛

    Hade inte du och jag åkt på samma scoutläger, dust 2001 så hade vi inte känt varandra och du hade antagligen inte bytt skola till Nyköping och hamnat i min klass!

    • emligheter 20 december, 2010 den 07:20 #

      Såklart det är viktigt! Finns många andra händelseförlopp jag också tycker är viktiga 😛
      Men nu var det ju Janne som skulle var i fokus 😉

      • Ulrika 20 december, 2010 den 02:12 #

        Haha jag ville bara tillägga det ^^
        Du och Janne är redigt söta ihop 😀

      • emligheter 20 december, 2010 den 08:20 #

        Naw tack Ullis 🙂

  2. Janne 20 december, 2010 den 01:59 #

    Hoppas du fortfarande tycker jag är redigt söt 🙂 Det är lustigt hur små händelser kan leda till en kedjereaktion, du lyckades hitta mig vid precis rätt tillfälle 🙂 Älskar dig ❤

    • emligheter 20 december, 2010 den 08:19 #

      Jag tycker verkligen fortfarande att du är redigt söt! 🙂

Kommentera

